Vervangen?

Uw systeem is toe aan vernieuwing

Bij de aanschaf van een informatiesysteem sluit u meestal een contract af voor meerdere jaren. Na afloop kunt u kiezen voor een verlenging van het contract wanneer het systeem nog steeds aan uw eisen voldoet. Ontwikkelingen op de markt, wijzigingen in het bedrijfsproces en/of ontevredenheid over het product doen echter vaak besluiten een ander systeem aan te schaffen. Daarbij komt veel kijken:
– inzicht in de processen en informatiebehoefte, inclusief uitzonderingen en bijzonderheden.
– conversie van de gegevens naar het nieuwe systeem.
– inzicht in de (mogelijke) koppelingen met andere systemen die gerealiseerd worden met het nieuwe systeem.

Een voorbeeld:
Een medewerker meldt zich bij u ziek. U belt de personeelsadministratie. De administratief medewerker neemt met u de ziekmelding door en verwerkt dit in het systeem. Een uur later stuurt ze alle ziek- en betermeldingen van die dag handmatig door naar de aangesloten arbodienst.

Met een passend geautomatiseerd HRM-systeem kan de administratief medewerker diezelfde ziekmelding met één druk op de knop verwerken en doorsturen naar de arbodienst.

Lees meer over de mogelijkheden van een geautomatiseerd HRM systeem..

Ook efficiënter werken? Ik weet hoe..